Pagina's

Bosexpo in Enschede

Links mijn 'oervrouw', rechts Emmy's "pak op reis"

Vanaf januari 2011 werken ik & kunstenares Emmy Dijkstra samen op de blog edijkstra.wordpress.com. Met een gezamenlijk inspiratiebron gaan we beide aan de slag waarna we het samenvoegen. In maart was de eerste samenvoeging van ons werk, mijn behang "Copying the Moon" met Emmy's papieren jurkje.

Voor de twee samenvoeging gingen wij beide aan de slag met de songtekst "Coyote" van Joni Mitchell en maakten in het bos hiervan verschillende papieren opstellingen, zie blogpost"In het bos".

Proefopstelling ceremoniƫle hut van papieren dakpanelen

Onze derde samenvoeging was in mijn achtertuin: een ceremoniƫle (Papua) hut van papieren dakpanelen. Ieder maakte we 5 dakpanelen om een proefopstelling te maken van het dak wat straks in het bos komt. Binnen een uur hingen de papieren stroken vrij stevig aan de waslijn. Onze panelen paste qua verhaal, kleur, alles eigenlijk, prachtig bij elkaar, terwijl we qua thematiek of kleurgebruik niks afgesproken hadden, alleen het formaat van de stroken.
We hebben onze sjablonen geruild en ik ben er nu mee aan het werk, want in april komt de ceremoniele hut, samen met de andere twee papierinstallaties, in het bos van Enschede te hangen.
Wil je hier bij aanwezig zijn en/of meer info ontvangen, stuur mij dan een mailtje, sabine@sabinebolk.nl. Tot in het bos!

Meer over onze virtuele residentie & bosexpo op www.edijkstra.wordpress.com

Geen opmerkingen: