Pagina's

Begonnen bij Argument

For information in English about "Dance in a ricecarpet" click hereVanaf afgelopen maandag is mijn werkperiode voor "De dans in een rijsttapijt" begonnen bij Argument Vertoningsruimte in Tilburg. Gerry de Wit, de mama van Koen, is op dit moment druk in de weer om voor Barbara van Kooten een prachtige top van de Batik stof, die ik mee gebracht heb uit Indonesiƫ, te maken.
Om de hoek van Argument bij Selemat heb ik een bestelling gedaan voor de voorstelling-rijsttapijten, 50 kilo zwarte rijst & 20 kilo rode rijst. Nooit gedacht dat ik last zou krijgen van die ene vulkaan, maar toch. Er worden nu geen producten geleverd uit Aziƫ, het vliegverkeer ligt voorlopig nog plat daar en de leverancier van Selemat vreest dat er pas over 3 weken, 3 WEKEN, weer geleverd kan worden...Gelukkig heb ik het goed getroffen, want de leverancier gaat de komende dagen spenderen aan rond bellen in Nederland om mijn kilo's bij elkaar te sparen.Dinsdag en vandaag heb ik een oefenkleed gemaakt, waar Barbara morgen in gaat dansen. 30 kilo witte rijst in een vlak van 3,5 m bij 3,5 meter.Hans van Argument documenteert gebeurtenissen dagelijks nauwkeurig met kleine tekeningen, deze is van vandaag!Meer over De Dans in een rijsttapijt hier.

Geen opmerkingen: